رفتن به محتوای اصلی
با کارتریج چاپگرهای جوهرافشان خداحافظی کنید

با کارتریج چاپگرهای جوهرافشان خداحافظی کنید

یکی از بزرگترین معضلات استفاده از چاپگرهای جوهر افشان، کارتریج آنها است. کارتریج ها با مشکلات متعددی همراه هستند که گاهی اوقات کاربران را از خرید چاپگرهای جوهرافشان منصرف می کند. از جمله مهمترین این مشکلات می توان به دردسرهای پیدا کردن و خریدن کارتریج اصل و باکیفیت، تعویض و نصب پردردسر و معمولا همراه با کثیف کاری، تمام شدن کارتریج در بازه های زمانی کوتاه و خشک شدن جوهر درون کارتریج پس از مدت کوتاهی استفاده نکردن از چاپگر اشاره کرد.

اما برای برخی کاربری های حرفه و خاص باید از چاپگرهای جوهرافشان استفاده کرد و چاپگرهای لیزری نمی توانند نیازها و انتظارات کاربران را برآورده سازند. شرکت اپسون، یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده چاپگر و ابداع کننده فن آوری های مربوط به آن، چندی پیش سیستم جدیدی برای تامین جوهر در چاپگرهای جوهر افشان خود معرفی کرد که CISS نام داشت.

عبارت CISS مخفف Continuous Ink Supply System یا سیستم تامین جوهر مداوم می باشد. در این سیستم جوهرها در مخازنی یکپارچه با چاپگر ذخیره می شوند و دیگر خبری از کارتریج نیست. این مخازن توسط لوله هایی به یک هد متصل می شوند که وظیفه اسپری کردن جوهر روی کاغذ را به عهده دارد. به این ترتیب شما می توانید به سادگی و شخصا پس از خرید چاپگر، مخازن آن را از جوهر پر کنید و شروع به استفاده نمایید. پس از تمام شدن مخزن هر کدام از رنگ ها نیز می توانید مجددا و به همان راحتی آن را پر کنید. البته طبق اعلام شرکت اپسون، بر اساس میانگین استفاده ماهیانه از چاپگرها در خانه یا دفاتر کار کوچک که توسط شرکت تحقیقاتی TNS در سال ۲۰۱۳ اعلام شده است، با یک بار پر کردن مخازن جوهر چاپگرهای اپسون، تا حدود ۲ سال نیازی به پر کردن مجدد آن نخواهید داشت. با کمی دقت در این آمار می توان علاوه بر مقرون به صرفه بودن چاپگرهای جوهرافشان اپسون، به نکته دیگری نیز دست پیدا کرد، اینکه جوهرهای این چاپگرهای جدید حتی بعد از گذشت دو سال خشک نخواهند شد و یکی دیگر از مشکلات همیشگی چاپگرهای جوهرافشان برطرف گردیده است. برخی از مدل های چاپگرهای سری CISS اپسون قابلیت اتصال بی سیم WiFi به گوشی های هوشمند و تبلت ها برای چاپ مستقیم عکس ها و متون را دارند. تعبیه کردن یک صفحه نمایش LCD در تعدادی از این چاپگرها نیز به شما کمک می کند که بدون نیاز به اتصال به رایانه، عکس های خود را مستقیماً از روی دوربین دیجیتال یا کارت حافظه مشاهده کرده و فایل های مورد نظر خود را چاپ نمایید.

در حال حاضر گستره قابل توجهی از مدل های مختلف چاپگرهای سری CISS اپسون با کاربری های خانگی، اداری، سازمانی، حرفه ای و فروشگاهی با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی سراسر کشور موجود می باشند. آواژنگ علاوه بر توزیع این چاپگرها، جوهرهای اصلی اپسون را نیز در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از جوهرهای اصلی از کیفیت و ماندگاری بالای چاپ های خود اطمینان کامل حاصل کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
تماس با ما