رفتن به محتوای اصلی
تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰

تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰

تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰

 

تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰ بسیاری از کاربران پس از خرید پرینتر مورد نظرشان، این انتظار را دارند که دستگاه شان تا مدت های طولانی برایشان کار کند. اما هیچ دستگاه الکترونیکی این انتظار را برآورده نخواهد ساخت. چرا که هر دستگاهی عمر مفیدی دارد. البته رعایت برخی نکات این عمر مفید را افزایش میدهد. به عقیده ی کارشناسان یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار، سرویس به موقع و تعمیر صحیح میباشد. امروز قصد داریم در مورد تعمیر یکی از پر فروش ترین چاپگرهای کمپانی اپسون با نام، پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 بپردازیم.

 این پرینتر از نوع جوهرافشان است و کاربرد بسیاری درچاپ تصاویر و عکس ها دارد.  شایان ذکر است که این دستگاه از کیفیت بالایی در میان مدل های مختلف پرینتر اپسون و سایر برند ها برخوردار است. اما به دلایل مختلفی ممکن است دچار آسیب های نرم افزاری و سخت افزاری شود و نگرانی های بسیاری را برای کاربران فراهم سازد. خوشبختانه مرکز نمایندگی پرینتر اپسون، قادر است تمامی این نگرانی ها را برطرف سازد. این مرکز با در اختیار داشتن پرسنل متخصص در سریع ترین زمان ممکن، تمامی عیوب و اختلالات را در تمام زمینه ها تشخیص و مرتفع میسازد. در ادامه به جزییات خرابی و تعمیر پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 خواهیم پرداخت که مطالعه ی آن به کاربران این پرینترها توصیه میشود.

پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

مشکلات متداول پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

 برخی از مشکلات متداول پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 که کاربران را به مراجعه جهت تعمیر دستگاه خود وا میدارد شامل موارد زیر میباشد :

 دستگاه نمی‌تواند برگه را پرینت بگیرد :

 وقوع این مشکل ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد، که نیاز است حتما توسز کارشناس مورد بررسی قرار بگیرد. این مشکل ممکن است از خالی بودن محفظه ی کارتریج یا برخی علل سخت افزاری ناشی شود.

با گوشی یا تبلت نمی‌توان برگه‌ای را چاپ کرد :

 در چنین مواقعی نیاز است پرینتر علاوه بر برخورداری از قابلیت اتصال بی سیم از قابلیت ایرپرینت نیز برخوردار باشد. اما گاهی ممکن است با اختلالاتی روبرو شود که نیاز به تعمیر تخصصی پرینتر دارد.

صفحه بد پرینت می‌شود :

 گاهی ممکن است به دلایلی از جمله بروز اختلال در تنظیمات پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 صفحات مورد نظر بد و نامناسب چاپ شوند که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد.

برگه‌ ی چاپ شده سفید پس داده می‌شود :

 در چنین مواقعی هم احتمال بروز اختلال در تنظیمات پرینتر وجود دارد که حتما باید توسط کارشناس مورد بررسی واقع شود.

پرینتر نیاز به تعویض کارتریج دارد :

 یکی از مهم ترین اموری که پرینترهای جوهر افشان با آن سر و کار دارند، اتمام جوهر مورد استفاده، و تعویض کارتریج میباشد. البته دستگاه  پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 قبل از تمام شدن تمام کارتریج، به شما هشدار می‌دهد. در ادارات شلوغ معمولاً بیش از چند ساعت طول نمی‌کشد تا کارتریج خشک شود، اما برای کاربران خانگی که در مواقع ضروری و هر از گاه به استفاده از این پرینتر می‌پردازند معمولاً زمان اتمام کارتریج طولانی‌تر و در حدود چند هفته خواهد بود.

کیفیت برگه پرینت شده پایین است :

 بی کیفیت چاپ شدن برگه نیز یکی از مشکلات متداول پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410 میباشد که نگرانی کاربران را رقم میزند. ممکن است نازل جوهر در این دستگاه، مسدود شده باشد و چاپ‌گر یا رنگ‌ها را اشتباه پخش کند .

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

 بررسی مکانیزم کار دستگاه پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

اصلاح مشکلات مربوط به ورود و خروج کاغذ در دستگاه

اصلاح و بررسی عملکرد موتور پرینتر اپسون مدل Stylus Photo 1410

انجام سرویس های کلی دستگاه پرینتر اپسون

اصلاح ، تعمیر  و تعویض قطعات فیوزینگ دستگاه پرینتر اپسون

بررسی مشکلات تغذیه دستگاه پرینتر

تعویض و تعمیر قطعات فنی دستگاه پرینتر

شارژ دوباره ی پودر های سبک و سنگین دستگاه پرینتر اپسون

شارژ انواع کارتریج

تعویض پیکاپ دستگاه پرینت

تنظیم منو ی دستگاه و حل مشکلات احتمالی آن

عیب یابی یونیت فیدر و اصلاح آن

عیب یابی هیتر دستگاه

رفع خطاهای مربوط به لیزر

نظافت و سرویس دستگاه پرینتر

تعویض دولوپردستگاه پرینتر

عیب یانی یونیت کاغذکش

پرینتر اپسون۱۴۱۰ برای عکاسان حرفه ایی که می خواهند عکس های آن ها کیفیت خود را در هنگام چاپ نیز نشان دهد گزینه مناسبی است

 نقاط مثبت پرینتر اپسون ۱۴۱۰

 کیفیت بسیار مناسب چاپ

 وجود کارتریج های مجزا

قابلیت چاپ بر ر وی برگ A3

نرم افزار ها مناسب چاپ و ارزان بون قطعات از جمله کاتریج و مواد مصرفی و قابل استفاده با تانک جوهر اپسون مجزا و ارزان بودن جوهر اشاره کرد .  با استفاده از فن آوری مدیریت اجرایی اپسون (RPM)، حداکثر وضوح چاپهای سیاه، سفید و رنگی ۵۷۶۰x1440 dpi بوده   نتیجه این کار سرعت بالای چاپ عکس، نمودار و سایر تصاویر پیچیده بدون تغییر در کیفیت آنها می باشدو برای هر کاری می توانید از هر نوع کاغذ – از کاغذهای ساده تا کاغذهای براق مخصوص چاپ عکس – استفاده نمایید قابلیت چاپ بر روی CD/DVD (قابل چاپ)

تعمیر پرینترهای اپسون 1410

تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰

 مشخصات دستگاه اپسون ۱۴۱۰

ابعاد : ۶۱۵x223x314 میلی‌متر

نوع کاغذ مورد استفاده:سایز کاغذ قابل استفاده

 نوع کاغذ قابل استفاده

 A4 width, A3 width, A3+ width

 ظرفیت سینی کاغذ     ۱۲۰ برگ

 قابلیت چاپ بر روی CD دارد

 نوع کاتریج ۶ رنگ مجزا ومیتوان هم به صورت فابریک و هم با

کاتریج  اپسون

قابل شارژ استفاده کردوبه خاط ارزان بون کاتریج قابل شارژ و تانک جوهر اپسون ۱۴۱۰ مورد توجه قرار میگیرد

تانک جوهر اپسون ۱۴۱۰

کاتریج قابل شارژ اپسون ۱۴۱۰

کاتریج فابریک اپسون ۱۴۱۰

طریقه استفاده از کاتریج قابل شارژپرینتراپسون۱۴۱۰ در کاتریج قابل شارژ اپسون ۱۴۱۰ دارای ۲ عدد سوراخ می باشد یکی از این سوراخ ها که همیشه با رنگ خود کاتریج مشخص میشود برای جوهر ریختن و سوراخ دیگر برای هوا کشیدن می باشد که در اکثر کاتریج های قابل

شارژ اپسون

دارای درپوش سفید میباشد که باید توجه کرد که در موقع استفاده از ان درپوش سفید باید برداشته شود ودر صورت روشن بودن چراغ قطره پرینتر اپسون ۱۴۱۰ فقط در اوردن کاتریج ودوباره جا زدن کاتریج باعث خاموش شدن چراغ قطره میشود ودر صورت ریختن جوهر بر روی کاغذ باید به این نکته اشاره کرد که جوهر بیش از اندازه در داخل کاتریج پر شده است و به این نکته باید توجه کرد که موقع جوهر ریختن باید ۸۰درصد پر شود                               طریقه استفاده از تانک جوهر یا مخزن در پرینتر  اپسون ۱۴۱۰                                                  در

مخزن پرینتر های اپسون ۱۴۱۰

دارای ۲ قسمت میباشدیک درپوش کوچک ویک درپوش بزرگ که موقع جوهر ریختن باید از درپوش بزرگ استفاده کرد و نقش درپوش کوچک برای هوا کشیدن میباشد باید توجه داشت که درموقع نصب وچاپ درپوش کوچک باید باز باشد اکثر موارد که در زمان چاپ قطره جوهر بر روی پرینت می افتد باید به این نکته توجه داشت که جداره پشتی مخزن که همان درپوشکوچک میباشد بیش تر از ۳ سانت حوهر نداشته باشد در صورتی که جداره کوچک مخزن بیش تر از ۳ سانت جوهر داشت تنها کاری که نیاز به انجام هست درپوش های کوچک و بزرگ مخزن بسته شود وبعد از بسته شدن مخزن جوهر را به سمت در پوش بزرگ کج کنید جوهر از قسمت کوچک به طرف بزرگ تر هدایت شود وبعد از خالی شدن مخزن دوباره به حالت قبل برگردانید و درپوش کوچک مخزن را باز کنید وبه این نکته توجه کنید که مخزن جوهر اپسون ۱۴۱۰ باید همیشه روی یک میز و هم سطح دستگاه باشد نه بالاتر ونه پایین تر و زمان روشن شدن چراغ قطره اپسون ۱۴۱۰ تنها با فشار دادن چراغ  قطره قسمت کاتریج دستگاه به سمت وسط پرینتر حرکت میکند وبا فلشی که در وسط پرینتر اپسون ۱۴۱۰ قرار دارد نشان میدهد باید انقدر دکمه چراغ قطره را پشت سر هم فشار دهید که به ترتیب بعد از نشان دادن رنگ ها باید برگردد قسمت سمت راست دستگاه همان جایی که باید کاترج عوض شود چون چیپ کاتریج پرینتر اپسون ۱۴۱۰ اتو ریست میباشد دیگر نیازی به تعویض ندارد و تنها با فشار دادن میکرو دکمه ای که روی کاتریج مخزن وجود دارد وبه مدت ۳ ثانیه باید فشار دهید و بعد از ان میکرو دکمه را ول کنید وفقط یک بار چراغ قطره را فشار دهید وبرای اطلاعات بیش تر با ما تماس بگیرید

خدمات تعمیر پرینتر اپسون ۱۴۱۰

  ریست کنتور اپسون ۱۴۱۰

 ارور کاغذ کشی اپسون ۱۴۱۰

 جفت چراغ همزمان اپسون ۱۴۱۰

  شارژ کارتریج پرینتر اپسون۱۴۱۰

 تعویض هد پرینتر اپسون ۱۴۱۰

  مشکلات اپسون ۱۴۱۰

 تنظیمات اپسون ۱۴۱۰

  تعویض هد اپسون ۱۴۱۰

 کاغذ کش اپسون ۱۴۱۰

 روشن شدن همزمان دو چراغ epson 1410

 دفترچه راهنمای اپسون ۱۴۱۰

 تعمیر کاغذ کش اپسون ۱۴۱۰

 سرویس منوال اپسون ۱۴۱۰

تعمیر پرینترهای اپسون 1410

تعمیر پرینترهای اپسون ۱۴۱۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
تماس با ما