رفتن به محتوای اصلی
تعمیر پرینترهای اپسون

تعمیر پرینترهای اپسون

تعمیر پرینترهای اپسون

 

تعمیرات پرینتر اپسون ⚡  نمایندگی تعمیر پرینتر های اپسون ⚡ نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون

شرکت اپسون که نام کامل آن سیکو اپسون میباشد در سال ۱۹۴۲ در کشور ژاپن تاسیس شد. این کمپانی حالا بدل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان چاپگر در جهان شده است و طرفداران بسیاری در بازار دارد. معمولا ما انتظار داریم دستگاه پرینتری که خریداری کرده ایم سال های سال به خوبی همان روز اول برایمان کار کند اما اینطور نیست.

حتی با در نظر گرفتن کیفیت بالای پرینترهای اپسون و به کار گیری از قوی ترین تکنولوژی طراحی و ساخت باز هم ممکن است این دستگاه ها دچار مشکل شوند و کاربر را به مراجعه به مراکز تعمیر پرینتر اپسون وا دارند. گاهی ممکن است استفاده ی بیش از حد از پرینترهای اپسون دلیل اصلی خرابی آن ها باشد و گاهی عدم استفاده ی طولانی مدت از آن ها نیز مشکلات متداولی را برای دستگاه به وجود آورد که در ادامه به بررسی خلاصه ای از این مشکلات خواهیم پرداخت.

تعمیر انواع پرینتر های اپسون

تعمیر پرینتر اپسون در انواع مدل ها تخصص ماست. لذا اگر کاربر یکی از انواع پرینتر های اپسون هستید، بدون هیچ گونه نگرانی می توانید تخصصی ترین خدمات را نمایندگی مجاز اپسون دریافت نمایید. تمامی تعمیرکاران اپسون در اول پرینت  با انواع مدل های پرینتر Epson آشنایی داشته و به تعمیر قطعات آن مسلط هستند. اول پرینت در جهت ارائه ی خدمات پس از فروش پرینتر اپسون کارگاه های مجهز جهت تعمیرات این محصول در نظر گرفته است.

تعمیر پرینترهای اپسون

تعمیر پرینترهای اپسون

نمایندگی تعمیر پرینتر اپسون

نمایندگی پرینتر اپسون در پی ارائه ی خدمات متنوع فروش و پشتیبانی از این محصولات، توسط مهندسان و کارشناسان با تجربه احداث گردید. نمایندگی تعمیرات پرینتر اپسون در تمام سال های فعالیت خود، موفق به کسب رضایت هموطنان عزیز بوده است. چرا که تمامی خدمات ارائه شده، با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ها همراه میباشد. همانطور که گفته شد مرکز اول پرینت  در دو حوزه ی اصلی فروش و پشتیبانی از محصولات، فعالیت دارد.

همچینن مرکز پشتیبانی نمایندگی پرینتر اپسون نیز همواره خدماتی در قالب گارانتی و خارج از گارانتی به کاربران محترم محصولات اپسون ارائه میدهند.

 

 

مشکلات متداول پرینترهای اپسون چگونه ظاهر میشوند؟

دستگاه نمیتواند پرینت بگیرد : این مشکل به دلایل مختلفی رخ میدهد و کاربر را مجبور به تعمیر پرینتر اپسون میکند. در وهله ی اول لازم است از روشن بودن پرینتر اپسون اطمینان حاصل کنید. بعد از آن مطمئن شوید که کاغذ در جای درست خود قرار دارد یا نه؟ کارتریج آن پر است یا خالی؟ کابل یو اس بی به دستگاه متصل است یا نه؟ این مشکل ممکن است دلایل نرم افزاری هم داشته باشد.

به عنوان مثال باید در پرینتر های اپسون حالت چاپ کننده ی پیش فرض را انتخاب کنید و بعد از آن وارد کنترل پنل ویندوز کامپیوتر خود شوید و به بخش devices and printers  وارد شوید و با انجام کلیک راست رویset as default  حالت پیش فرض چاپ را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید در برنامه ای که میخواهید برگه را پرینت بگیرید، دستگاه صحیح را انتخاب کرده باشید.

صفحه بد پرینت میشود : از دیگر مشکلاتی که کاربران را مجبور به تعمیر پرینتر اپسون خود میکند بد پرینت گرفتن دستگاه چاپ میباشد، یعنی ممکن است طول و عرض مورد نظرشان رعایت نشده باشد لازم است برای جلوگیری از بروز این مشکلات به ابزار print preview  در اینترنت اکسپلورر خود مراجعه کنید و نمونه ای از آن چیزی که قرار است چاپ کنید را ببینید. این مرورگر وقتی صفحه مورد نظر شما بزرگ یا کوچکتر از آن چیزیست که قرار است به چاپ برسد، به شما امکان این را میدهد صفحه را متناسب کنید.

کارتریج نیاز به تعویض دارد: برخی مشکلات مربوط به تعمیرات پرینتر اپسون شامل تمام شدن کارتریج و یا خشک شدن آن میشود که کاربر با هشدار کارتریج مواجه میشود. لازم است به محض تماشای هشدار، کارتریج جدیدی تهیه کنید البته توجه داشته باشید تا زمان کمرنگ شدن یا متوقف شدن چاپ،کارتریج جدید را وارد نکنید.

پایین بودن کیفیت چاپ پرینتر اپسون : گاهی نازل جوهر در پرینترهای جوهر افشان اپسون مسدود میشود و پرینتر رنگ ها را به اشتباه پخش میکند و در نهایت با چاپ بی کیفیتی روبرو میشوید که نیاز به تعمیر پرینتر اپسون دارید. معمولا برای حل این موضوع گزینه ای در کنترل پنل کامپیوتر وجود دارد که باید صحت تنظیمات آن بررسی شود.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای اپسون

حل مشکلات پرینتر های اپسون را از اول پرینت بخواهید ( ۱۰۰ % تضمینی )

پس از عنوان کردن دلایل و نشانه های خرابی پرینترهای اپسون، لازم است بدانید رجوع به مرکز تعمیر پرینتر اپسون معتبر الزامی است. چرا که  با در نظر گرفتن ریسک بالای تعویض یا تعمیر قطعات دستگاه پرینتر مراجعه به تعمیرگاه های نامعتبر میتواند خرابی های جبران ناپذیری برای دستگاه تان به بار آورد. در صورت بروز هر گونه مشکل یا اختلال در نحوه ی عملکرد پرینتر اپسون، توصیه ی ما به شما این است که ، هرگز اقدام به بازکردن و تعمیر خودسرانه ی آن نکنید. متخصصین زبده و با تجربه اول پرینت ، همه روزه آماده ی ارائه ی خدمات پس از فروش و  خدمت رسانی در جهت شناسایی و رفع مشکلات احتمالی پیش آمده هستند.

 

تعمیر پرینتر های اپسون

تعمیر پرینترهای اپسون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
تماس با ما