رفتن به محتوای اصلی
روش نصب و استفاده از مخزن های سابلیمیشن

روش نصب و استفاده از مخزن های سابلیمیشن

روش نصب و استفاده از مخزن های سابلیمیشن

افرادی که از پرینتر خود به عنوان یک دستگاه چاپ سابلیمیشن استفاده می کنند بهتر است قبل از نصب این مقاله را کامل مطالعه فرمایند.

معمعولا” برای این کار از تانک های خالی استفاده می شود و باید به مراحل شارژ کردن مخزن جوهر و هواگیری آن دقت کرد

 این دستورالعمل برای نصب CISSهایی که در این وب سایت عرضه می شود تهیه شده است، البته از آنجایی که CISSها ساختار مشابهی دارند، شما می توانید با کمی دقت، از این دستورالعمل برای نصب هرگونه CISS کمک بگیرید.
تصاویری که در این صفحه آمده است مربوط به نصب انواع مخزن جوهر روی پرینتر Epson R290 می باشد، با وجود اینکه عملیات نصب برای کلیه پرینترها مشابه می باشد، برای نصب روی پرینترهای دیگر می توانید از این مطالب کمک بگیرید.
لطفا قبل از تهیه و آماده کردن مخزن جوهر، کارتریج های اصلی پرینتر را برای جلوگیری از خشک شدن هد، خارج نکنید، همچنین قبل از نصب CISS از صحت نازلهای هد پرینتر با استفاده از نرم افزار Nozzle Check اطمینان حاصل نمایید.
بیشتر استفاده کنندگان بلافاصله پس از نصب تانک، با انجام Nozzle Check نتیجه عالی می گیرند، اگر چنین نشد، ممکن است برای نتیجه گرفتن به دو الی سه Head Cleaning احتیاج باشد همچنین می توانید پرینتر را برای چند ساعت به حال خود رها کنید تا نازلهای پرینتر باز شوند.
لطفا قبل از نصب CISS این دستورالعمل را مطالعه فرمایید تا بتوانید برای مدتهای طولانی و بدون اشکال از پرینتر خود به خوبی استفاده نمایید.

آزمایش پرینتر:

۱٫ مطمئن شوید که پرینتر در وضعیت مناسبی از نظر مکانیکی، روغن کاری و … قرار دارد.
۲٫ یک صفحه Nozzle Check پرینت کنید تا مطمئن شوید هد پرینتر در وضعیت خوبی است.
۳٫ یک تصویر چاپ کنید تا از صحت چاپ عکس پرینتر مطمئن شوید.

برگشت به بالا
تماس با ما